GVDB6829-  GLANZER2021-1.jpg

Van klein familiebedrijf naar middelgrote onderneming.

In 1971 werd Glanzer reeds opgericht, maar bleef in de beginjaren een klein familiaal schoonmaakbedrijfje met enkele medewerkers en enkele lokale klanten. Eind jaren 80 werd het bedrijf overgenomen door Jef Leys, die het bedrijf later samen runde met zij echtgenote Gerda Van Olmen. Zij gaven het bedrijf op een bezielende manier leiding waardoor dat binnen korte tijd uitgroeide tot een toonaangevend regionaal schoonmaakbedrijf in Zandhoven en wijde omgeving.

 

Als gevolg van de steeds harder wordende concurrentie binnen de sector was er nood aan schaalvergroting en professionele ondersteuning, en in 2011 vond Glanzer aansluiting bij Cleaning Professionals. Dit was het begin van een verdere expansie van Glanzer, die nog steeds als zelfstandige vennootschap opereert.

 

In 2014 werd het Antwerpse AG schoonmaakbedrijf overgenomen en in 2018 werd BSO uit Lier toegevoegd. Mede hierdoor groeide het personeelsbestand ondertussen ruim boven de 120 vaste medewerkers. In de provincie Antwerpen is Glanzer ondertussen een schoonmaakbedrijf van formaat dat onder leiding van Gerda en haar team, dagelijks honderden tevreden klanten bediend.

 

Goed personeelsbeleid:

Bij Glanzer werken we met zoveel mogelijk lokale medewerkers die dicht in de buurt van de klanten wonen. Tevreden medewerkers zijn gemotiveerde medewerkers en gemotiveerde medewerkers zorgen voor kwaliteit. Zo simpel is het. Daarom volgen wij correct onze schoonmaak cao, luisteren we naar de noden en de wensen van onze medewerkers. We leiden hen op en zorgen ervoor dat ze met professioneel materiaal hun taak kunnen uitvoeren.

Milieuzorg:

Glanzer probeert met een efficiënte organisatie mee het mobiliteitsprobleem aan te pakken. Daarnaast trachten we zoveel mogelijk te werken met biologisch afbreekbare schoonmaakmiddelen en recupereerbare producten en materialen.

Streven naar topkwaliteit:

Bij Glanzer willen we onze klanten verrassen, dag na dag ! Met een perfecte schoonmaakservice uiteraard, maar we willen nog een stap verder gaan. Afspraken worden nagekomen, er wordt naar u geluisterd en met u meegedacht. Bovenal wordt er duidelijk en vriendelijke gecommuniceerd door onze medewerkers die trots zijn op hun job en wat ze presteren op de werkvloer. Ons doel is tevreden klanten maken en houden. Schoonmaken is een vak, door efficiënt te werken bespaart de klant tijd en geld. Zo bouwen we een vertrouwensrelatie op voor een lange termijn.  

Vraag vrijblijvend een offerte.

Glanzer Dienstencheques B.V.

In het jaar 2004 heeft de federale regering het systeem van dienstencheques opgericht om de werkgelegenheid te bevorderen. Zo worden nieuwe jobs gecreëerd en krijgen laaggeschoolden een kans op de arbeidsmarkt.

 

Door onze ruime ervaring in schoonmaken hebben wij GLANZER DIENSTENCHEQUES BV opgericht.

 

Als erkend sociaal-economisch bedrijf stimuleren wij de werkgelegenheid in eigen streek. Onze werknemers willen u graag helpen bij uw huishoudelijke taken. Ook zij wij professioneel uitgerust om uw strijk op een deskundige manier te doen.

Vul uw gegevens in voor aanvraag van een huishoudhulp

GVDB6672-  GLANZER2021-min_edited.png
Bent u ook benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?